Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Άραγε αυτό είναι αγάπη;

Αγάπη!Τι άραγε να σημαίνει αυτή η λέξη; Υπάρχει; Ακούμε καθημερινά την λέξη αυτή,πόσοι την εννοούν,πόσοι ξέρουν τι σημαίνει; Ίσως αγάπη να 'ναι κάτι που μαθαίνουμε από μικροί και μεγαλώνοντας το καλλιεργούμε και το πιστεύουμε.Ίσως και όχι.Τι είναι αυτό όμως που μας κάνει να νοιώθουμε την ανάγκη να αγαπάμε;Τι είναι αυτό που μας κάνει να θέλουμε μια αγκαλιά όταν δεν είμαστε καλά και έναν ώμο για να κλάψουμε; Ποιος είναι ο λόγος που θέλουμε να έχουμε έναν άνθρωπο δίπλα μας συνέχεια που να μας υπενθυμίζει πως ακόμα κ όταν όλος ο κόσμος χαθεί,εκείνος θα ναι εκεί για μας;Νοιώθουμε την ανάγκη να αγαπάμε η μας το επιβάλλει ο κόσμος μας;Kανείς δεν ξέρει.Οι θετικοί πιστεύουν πως όταν μας αρέσει κάποιος στέλνεται σήμα στον εγκέφαλο.Οι θεωρητικοί πιστεύουν στον έρωτα σαν μια αξία και αρετή,εγώ πάλι πιστεύω στον έρωτα σαν ΝΙΚΟΣ! O καθένας εκλαμβάνεται την λέξη αγάπη διαφορετικά.Μπορεί αυτό που ζω μαζί σου να 'ναι ένας απλός νεανικός έρωτας απ'τους τόσους που έρχονται κ' παρέρχονται,το πόσο όμορφα νοιώθω μαζί σου όμως δεν συγκρίνεται.Είσαι ο κόσμος μου όλος,Μείνε για πάντα δίπλα μου! Σ'έχω ανάγκη..Άραγε αυτό είναι αγάπη;Εγώ πιστεύω πως ΝΑΙ!

4 σχόλια: